sobota, 30 marca 2013

TAG : 20 przypadkowych pytań

Hei! Dzisiaj postanowiłam zrobić tag 20 przypadkowych pytań : )

1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu?
telefon

2.Ulubiona marka kosmetyków kolorowych?
nie mam : )

3.Ulubiony kwiat?
tulipan , róża 

4.Ulubiony sklep z ciuchami?
H&M , cropp, new york

5.Ulubione perfumy?
percive

6.Szpilki czy buty na płaskim obcasie?
to i to , ale wolę na płaskim : )

7.Czy masz dobre oceny?
średnie

8.Ulubiony kolor?
czarny , biały , fioletowy

9.Czy pijesz napoje energetyzujące?
czasami ;]

10.Czy pijesz soki
tak

11.Czy lubisz pływać?
można tak powiedzieć 

12.Czy jesz frytki widelcem?
w domu nie 

13.Ulubiony krem do twarzy?
nie mam , ale lubie nivea

14.Czy chciałabyś wyjść za mąż?
tak ale nie szybko

15.Czy łatwo się denerwujesz?
oj tak ;*

wierzysz w duchy?
chyba nie

17.Masz jakieś fobie?
boje sie pająków

18.Obgryzasz paznokcie?
nie

19.Czy zetknęłaś się kiedyś ze śmiercią?
tak jak byłam mała , zaksztusiłam się mlekiem

20.Pijesz kawę?
rzadko

Myślę , że tag się spodobał : ) Miłego dnia.<3




5 komentarzy:

  1. śliczne kochaniee..;** haha..<33 ;** moze zrobie to samo.? jak pozwolisz.? tylko inne pytania..;*

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewnie;* Ty zrób 40 przypadkowych pytań;* <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie wychodzę z domu bez telefonu :D
    WESOŁYCH ŚWIĄT!
    zapraszam: zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku dziękuje bardzo;* Dużo to dla mnie znaczy ;* Jasne napewno odwiedze <3

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze nie będą tolerowane! Za miłe komentarze bardzo dziękuje!;*
Toleruję OBSERWACJA=OBSERWACJA ♥