niedziela, 28 lipca 2013

Summer 2013. ♥

Hej. ;) Wiem, że posty pojawiają się tu bardzo rzadko, ale to nie dlatego, że nie zaniedbuje bloga tylko nie było zbytnio czasu. Na początku lipca byłam nad morzem na dwa tygodnie i szybko jakoś mi to zleciało. A teraz w Bielsku jest śliczna pogoda, cały czas świeci słońce, więc trzeba korzystać.  Wczoraj była u mnie przyjaciółka Paulina na noc. Najpierw cały dzień spędziłyśmy na polu bo było gorąco a potem przyszłysmy do mnie. Miło wspominam ten dzień, było na prawde super. ♥ A do tej pory to spędzam czas z przyjaciółmi i chłopakiem na polu albo na basenie. I tak jakoś szybko czas leci, że nawet nie mam kiedy pisać posta. Bo rano wychodzę i wracam o 21. ;) A co do wakacji to jest bardzo fajnie. W czwartek najprawdopodobniej jadę do Niemiec na pare dni. ;D Więc tak sobie spędzam wakacje.
A wy jak spędzacie wakacje? ;)

50 komentarzy:

  1. Pozytywne zdjęcia! :)
    Ja wakacje spędzam w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia. Ją w niedzielę wyjeżdżam nad morze :-*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :)
    Jeżeli masz czas i ochotę, to zapraszam do mnie . Konkurs z Persunmall do wygrania bony 100 i 80 $ :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia
    obserwuję i liczę na rewanż diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia-ŚLICZNE JESTEŚCIE ;3
    Obserwujemy? ;p

    Zapraszam --> strange-lucky.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne zdjęcia! Jakie wy ładne^^

    daaria-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja niestety nie mam wakacji. moze chwila urlopu we wrzesniu... podróż poślubna malutka...

    w Bielsku studiowałam :) ale mimo to nie znam zbyt dobrze miasta...

    fajne focie!
    zajrzysz do mnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej. ;) To miłych wakacji.
      Jasne, zajrze. ;)

      Usuń
  8. No to masz dość ciekawe wakacje ;>.
    Ja na pewno jadę na tydzień w góry, ale jeszcze nie wiem kiedy dokładnie ;33.

    http://because-its-my-story.blogspot.com/
    + obserwuję :).

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jeszcze nigdzie nie byłam ale w czwartek jadę do koleżanki i później 7 sierpnia do Niemiec ;D
    obserwacja za obserwację ? - odpisz u mnie :)
    hejtutajsandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. te wakacje dotychczasowo u mnie sa takie średnie :D

    Zapraszam na mojego bloga.Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza :D
    http://wana-wanaa.blogspot.com/
    +Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia :) Obserwuję, licze na to samo : housee-of-anuubis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wakacj spędzam z znajomimi
    super blog
    obserwujemy? daj znac u mnie
    http://smile-mapys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne foty ;D

    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia :) głupie minki najjlepsze :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia.
    Świetnie że wakacje Ci się udają , bo mi nie do końca ale też jak wyjdę na dwór to wracam o 21.30 :))
    Obserwuję i liczę na rewanż ;))
    http://misiamisiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie nocki :) pozdrawiam, fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  18. swietne zdjęcia ♥
    Śliczne obie jesteście = D

    http://loveinmyworlds.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Wakacje spędzam aktywnie!
    Obserwujemy? Ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zdjęcia ;)
    Ja mam zamiar zrobić jeszcze wypad do warszawskich Łazienek :)

    young-never-die.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super focie widać, że dobrze się bawicie :)

    Interesujący blog i oczywiście dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    http://daariaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. super blog :) obserwujemy ??! http://ruuciaa-mylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję, zostałaś / zostałeś nominowana/y do LBA ;]
    Szczegóły tutaj : http://czlowiek-ktory-sie-nie-narodzil.blogspot.com/2014/01/nominacja-do-lba.html
    (swojego bloga i odpowiedzi szukaj w "nominacja nr 3" ;])
    W razie wątpliwości pisz ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie wakacje jak zawsze na spontana ;)
    Może wspólna obserwacja, odezwij się jak coś u mnie
    http://katze-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. wakacje ? póki co nic konkretnego - robię zdjęcia, śpiewam, bloguję i w zupełności mi to odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze nie będą tolerowane! Za miłe komentarze bardzo dziękuje!;*
Toleruję OBSERWACJA=OBSERWACJA ♥